Pazar, Aralık 09, 2012

Engelsiz Yaşam Fuarı







Yeşilköy'de CNR EXPO Fuar Merkezinde Engelsiz Yaşam Fuarı

     3 Aralık dünya engelliler günü ile başlayan etkinliklerimiz ve ardından engelsiz yaşam fuarı dolu dolu iki hafta geçti  üç gündür fuarda görevliydim bugün son gün çok güzel  geçti ve bir o kadarda yorucuydu Türkiye geneli için yapılan ve katılımı çok olan güzel etkinliklerle süslenmiş harika bir fuar bizde Arnavutköy Belediyesi Yaşlı ve Engelli Merkezi olarak orda bulunduk
      O kadar yoğun iş temposundayım ki inanın blogumla ilğilenemiyorum işten geldiğimde boş durmuyorum birşeyler örüyorum eklenecek çok şey var fırsat buldukça eklemeye çalışıcam ve sizlere uğrayacağım inşallah
      Hepinize sevgilerimi selamlarımı iletiyorum esen kalın...

8 yorum:

hanife dedi ki...

Selamlar bloğunuzu izlemeye aldım benim bloğumada beklerim mutlu hafta sonu dilerim

canan dedi ki...

teşekkür ederim bende hemen ziyaretinize geliyorum

AslıASLI dedi ki...

Böylesine güzel bir etkinliğin içinde olman harika bir şey Cananım, kutluyorum seni. Ve özlediğimizi bilmeni istiyorum.

canan dedi ki...

çok teşekkür ederim Aslıcım evet fazla uğrayamıyorum vakit bulamıyorum inşallah ziyaretine gelicem Allah emanet ol görüşmek dileğiyle

ÖRGÜÇANTAM-Hatice yazıcı dedi ki...

tebrikler canım kolay gelsin güzel koşuşturmalar içindesin.

bahar006 dedi ki...

Ne kadar hayırlı bir etkinlik bu böyle. Eminim yorulduğuna değmiştir canım, emeklerine sağlık:)

canan dedi ki...

teşekkür ederim örgüçantam

canan dedi ki...

baharcım teşekkür ederim hayırlı ve güzel bir etkinlik yorgunluk bahane çok güzeldi gerçekten