Pazartesi, Ekim 17, 2011

Şapkalar Atkı Ve Çanta

evet uzun zamandır yeni bir iş başlayamadım elimdeki yarımları ve siparişleri bitirmem gerekiyor zaten kendi kendime söz verdim onlar bitmeden bişey başlamıcam valla çok zor oluyor aklıma koyduğum biçok şey var ama ertelemek zorundayım ama elimdekilerde bitmek bilmyor ki sipariş oldukları için hep aynı modeller ve ben aynı şeyi yapmaktan hoşlanmıyorum bana değişik yeni işler lazım aslında elim çabuktur başladığım işi bitiririm dee bu kalanlar hep aynı model olunca elime almak gelmiyor iştee 

neyse uzun sözün kısası arşivden devam edelim bunlar kızımın cicileri yine beyaz şapka ve atkı takımını teyzesinden hediyeydi  diğerlerini ben yapmıştım








33 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Örgüyü bu kadar güzel örenlere bayılıyorum :) gerçekten şapkalarda atkıda çok güzel olmuş. Hem sizin hemde teyzenin ellerine saglık..

En alttaki çanta cd'denmi?

mavii dedi ki...

ne kadar güzel olmuş şapkası ve atkısı bembeyazzz kar gibi elerinize saglıkkk canancım sevgiler:)

okuyan dedi ki...

teyzesi de pek maharetliymiş... beyaz takım da çok güzel... senin ördüklerin de çok hoş... ellerinize sağlık canım...
çanta cd çanta değil mi? ne güzel parlamış gökkuşağı gibi:)
sevgilerimle...

canan dedi ki...

Aslıcım çok teşekkür ederim canım evet çantamız cd den

mavii çok teşekkür ederim sevgiler..

okuyan evet teyzemişde çok maharetlidir heleki örgüde daha da çantamız cd den sevgiler..

el emeğim göznurum dedi ki...

cok güzel olmuşlar canım ellerine sağlık

Sevdiye dedi ki...

Havalar iyice soğuduğu için Ben'e Kurabiye için sapka ve atkı bakınıyorum mağazalarda,
örmekmi ?
yooo o kadar marifetli değilim :)

Adsız dedi ki...

Hepside çok şık güle güle sağlıkla kullanılsın Canancığım.

Unknown dedi ki...

ellerine sağlık canım teyzesininde ellerine sağlık:)çok güzeller berrada güle güle giysin:)

canan dedi ki...

Mevlüdeciğim teşekkür ederim

Sedo kız eminim sizde yapsanız çok güzel olacaktır

Dilekciğim çok teşekkür ederim

03Belinda çok teşekkür ederim

Nazan dedi ki...

Çok muntazam örmüşsün, ellerine sağlık Canan..

canan dedi ki...

Nazancığım çok teşekkür ederim

crocheted at home dedi ki...

Pembe şapka çok cici. Diğerleri de güzel ama pembeye bayıldım. Ellerinize sağlık.

canan dedi ki...

crocheted at home teşekkür ederim

comet70 dedi ki...

canım ellerine sağlık çok güzel olmuşlar bende yoğunum bu ara sipariş bebek örgüleri var bir yandan modelleride bana bıraktılar hem ara hem yap battaniyeye karar veremdeim aklında olsun ablam değişik bir model bulursan memnun olurum öptm görüşürüz

canan dedi ki...

funda ablacım teşekkür ederim kolaylıklar dilerim sana benim eklediğim battaniyelere baktın mı yine de aklımda güzel bir model bulursam sana haber ederim

SeneminYemekleri dedi ki...

hayatım bunlar nekadar güzel olmuş ellerine sağlık

hobivakti dedi ki...

ooooo harika olmuş hepside. Bu soğuk havalarda nasılda sıcak tutar. :)

Ellerinize sağlık.

canan dedi ki...

Senemciğim teşekkür ederim

hobivakti çok teşekkür ederim

elzem dedi ki...

güzel yorum için teşekkürler..sağlıcakla ..

EMİNE ÖZTÜRK dedi ki...

hepsi birbirnden güzel.. gözlerimi alamadım.. ellerine sağlık..

canan dedi ki...

elzem teşekkür ederim

emine öztürk çok teşekkür ederim

sarımutfak-hande dedi ki...

çok güzeller çok beğendim ,kızınız güle güle kullansın

canan dedi ki...

teşekkür ederim hande

SEVALCE LEZZETLER dedi ki...

Ellerine sağlık canım,
hepside birbirinden güzel el emekleri.
Sevgilerimle...

canan dedi ki...

teşekkür ederim sevalcim sevgiler

Ahu Türkyaşar dedi ki...

İyi ki kış geldi dedim bunları görünce. Çok güzel canım. Ellerine sağlık...

canan dedi ki...

ahucum çok teşekkür ederim

Samyeli Design dedi ki...

Canan'cım ellerine sağlık, hepsi birer harika olmuş :)

canan dedi ki...

teşekkür ederim samyeli

boncukdevrim dedi ki...

cokgüseller kizin saglikla kullansinn

canan dedi ki...

teşekkür ederim devrimcim

suzan hobi dedi ki...

ellerine sağlık berracım harika işler yapmışsın gene seni arkadaş listeme ekledim berracım

canan dedi ki...

teşekkür ederim suzancım blogun hayırlı olsun