Cuma, Eylül 30, 2011

CEVİZLİ MUHALLEBİLİ KADAYIF

 
Bayram tatilinde  Giresun'daydım kayınvalidem her sene kadayıf getirirdi bende merak ettim dönüşte 2 paket aldım ne yapsam diye düşünüyordum tabi bu şerbetli tatlı olsun istemiyordum çok fazka sevmem şerbetli tatlıları şekerpare hariç hergün yesem bıkmam
olsadayeseksuzan.blogspot.com'da  bu tarifi buldum hemen denemek istedim ama benim krema tam donmadı sanırım çünküüüüü çocuklar sabırsız hadi anne yiyelim  hadi anne eee dayanamadık servis yaptık hazır tabağa koymuşken resimledim 


14 yorum:

olsada yesek suzan dedi ki...

tarifimi denemene ve ayrıca beğenmene çok sevindim afiyetler olsun canım çok güzel görünüyor ellerine sağlık...

Adsız dedi ki...

Ellerine sağlık Canan. Giresunlu musun? Benim ortanca kardeşimde Giresun Merkezde oturuyor. Onların kadayıfı bir tuhaf, bizim kadayıflarımıza benzemiyor. Yapılışını hala beceremiyorum. Kardeşim yaptığında süper oluyor. Ben hamur yapıyorum. Afiyetle yeyin.

canan dedi ki...

suzancım teşekkür ederim canım inşallah diğer tariflerinide denemk nasip olur

canan dedi ki...

dilekcim teşekkür ederim eşim Giresunlu merkeze bağlı bir köyden kayınvalidem her sene fındık dönüşü getirirdi o yapar biz yerdik bende bu sene aldım ve ilk defa deniyorum genelde marketlerde hazır pişmiş satılanlardan alırdım bu tarifte ilk önce tereddüt ettim kuru kuru nasıl olur dedim ama çok güzel oldu daha kadayıfım var bakalım kalıanını nasıl değerlendireceğim

SeneminYemekleri dedi ki...

işte buna bayılıyorum hiç yapmadım ama arkadaşlarımda yemiştim çok güzel bir tatlı mutlaka deneyip yorum yapacam canım .ellerine sağlık

canan dedi ki...

teşekkür ederim senemcim ben çok beğendim çok güzel oldu denemenizi tavsiye ederim

Filiz dedi ki...

en sevdiğim sütlü tatlılardan biridir,eline sağlık canım:))

canan dedi ki...

teşekkür ederim filizcim ilk defa denedim çok sevdik

AslıASLI dedi ki...

Bende yaptım bu tariften çok sevdim :)genelde tatlıları çok beceremem ama, nasıl olduysa bu güzel oldu..

Ellerinize saglık, nefis görünüyor..

Bu arada hiç gitmedim ama bende Giresun'luyum :)

canan dedi ki...

teşekkür ederim Aslıcım
bende 15 senelik Giresun geliniyim 2 kez gitmek nasip oldu

Unknown dedi ki...

Çıtır çıtır kadayın arasındaki yumuşacık lezzete bayılıyoruuum.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

canan dedi ki...

teşekkür ederim canım

boncukdevrim dedi ki...

mmm gece gecee canim cekti ,harika görünüyor ellerine saglik canim...

canan dedi ki...

teşekkür ederim devrimciğim